TAG: 30 przypadkowych faktów o mnie

Witajcie.
Niedawno wróciłam od dziadka i szczerze mówiąc nic mi się nie chce. Mam rozpoczęte dwie recenzję,ale wena na ich dokończenie uleciała wraz z powrotem. Jednak przeglądając zaległości w blogach zauważyłam, że ostatnio często pojawiało się sporo tagów typu "Kilka faktów o mnie/ 30, 50, 100 pytań do mnie" itp... Z racji tego,że nie mam weny na nic sensownego, a mój blog niedawno skończył roczek pomyślałam,że może znalazłoby się kilku chętnych co by chcieli się trochę o mnie ciekawostek dowiedzieć. Zapraszam do czytania :)





1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon. Bez niego czuję się jak bez ubrania. Służy mi jako zegarek (bo nie lubię tradycyjnych), dzięki internetowi mogę przejrzeć poranne informacje w drodze do pracy, no i jako stałe łącze ze znajomymi. 


2.Ulubiony sklep?
Ciuchy: Szczerze mówiąc nie cierpię robić ciuchowych zakupów. Dlaczego? Bo jestem dość pulchną osobą i trudno znaleźć mi coś ładnego, modnego, niedrogiego i w moim rozmiarze. Gdy jednak konieczność mnie zmusi najczęściej zaglądam do C&A bo często mają promocje a i rozmiary mają duże ;)

Buty: Deichmann, Tylko tam znajdę buty rozmiar 42 :P

Kosmetyki: Rossmann, Natura, Hebe, SuperPharm

3.Masz jakieś fobie ?
Nie jest to całkowicie fobia,ale w sumie najbardziej boje się zastrzyków. 

4.Pijesz kawę ?
Rzadko. Muszę być bardzo senna lub dla towarzystwa. I też trudno to nazwać kawą bo piję rozpuszczalną z dużą ilością mleka. Raczej to mleko z kawą :P

5.Często piszesz sms-y ?
Nałogowo, przez co czasem mam nieprzyjemności w pracy :P

6. Kiedy masz urodziny/ile masz lat ?
Urodziłam się 20 czerwca 1989 roku. W tym roku stuknęło mi ćwierć wieku :)

7. Trzy ulubione strony internetowe ?
Blogger, Facebook i Stylowi 

8. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Czasami. Głównie jak są jakieś mistrzostwa i gra polska reprezentacja. Nie przepadam za sportem.

9. Co lubisz pić?
Czerwoną herbatę i wodę z miętą.


10. Czego nie lubisz w ludziach ?
Przede wszystkim podłości,chamstwa i prostactwa. Drażni mnie gdy ktoś zachowuję się w prostacki sposób w miejscu publicznym np. ubliżając komuś czy głośno komentując swoje niezadowolenie (Miałam taką sytuację jadąc kiedyś tramwajem. Młody chłopak siedział  z słuchawkami na uszach i zaczytany. Nie zauważył ciężarnej kobiety która weszła i nie ustąpił jej miejsca. Ona sama się też  nie prosiła. Jednak pewna pani, która stała obok zamiast podejść i mu grzecznie zwrócić uwagę zaczęła na cały głos wykrzykiwać,że chłopak jest chamem bo nie ustąpi miejsca ciężarnej tylko udaje że słucha muzyki. Nie widząc żadnej reakcji podeszła i wyrwała mi słuchawkę i zaczęła na niego krzyczeć. Chłopak zlękniony ustąpił miejsca ale samo ciężarna kobieta wysiadała. Z wolnego miejsca skorzystała więc owa rozkrzyczana pani, która potem sama nie ustąpiła miejsca starszemu od siebie panu który wsiadł). 

11. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Rodzice w dzieciństwie wołali na mnie Melcia, Melasia. Obecnie kolega woła na mnie Melcik, a mój były wołał na mnie Wydra ( nawiązując do bohaterki Pingwinów z Madagaskaru)

12.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Teledyski i Abstrachuje

13. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Rozmawiałam z rodzinką przy kawie i domowym serniku :)

 14. Ile w dzień pracy zajmuje Ci wyszykowanie się ?
Zwykle ok. 20 min.

15. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom?
Chłopczyk-Bastian, dziewczynka- Antonina, Lydia lub Scarlett

16.  Gdzie chciałabyś mieszkać?
W Białymstoku ^^

17. Czy pracujesz?
Na produkcji.

18.  Coś, czego Ci brakuje? 
Poczucia własnej wartości.

19.  Czy mówisz w innych językach?
Niby mówię. Tyle co przedszkolak mimo wielu lat nauki :P

20. Ulubiona restauracja?
Szczerze to nie mam takowej. Najczęściej to jadam w brach typu fast food po zajęciach w szkole gdy mam jeszcze trochę czasu do przyjazdu autobusu a jestem strasznie głodna. 

21. Co masz na sobie ?
Pytanie rodem z sekstelefonów :P 


22. Ile masz wzrostu?
177cm. 

23.  Czego szukasz w drugiej osobie?
Hm, chodzi o drugą połówkę czy ogólnie osobę z którą zamierzam się zaprzyjaźnić? Jeżeli o druga połówkę to zrozumienia, akceptacji i poczucia bezpieczeństwa no i odrobiny szaleństwa. W przypadku osób, z którymi chciałabym się zaprzyjaźnić - tolerancji i zrozumienia oraz świadomości,że dla nich przyjaźń nie jest wtedy gdy tylko oni czegoś potrzebują a gdy ja jestem w potrzebie to udają,że nie znają.

24. Ulubiony program telewizyjny?
Brak

25. Ulubiony owoc ?
Banany mogłabym jeść kilogramami. Tak samo winogrona i czereśnie. Uwielbia też nektarynki i kwaskowate jabłka.


26. Ulubiony smak słodki ?
Czekolada ^^
 

27. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz? 
Jakieś 10 miesięcy temu (nie licząc rodziców)

28.  Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Kolega

29.  Na Jakich instrumentach grasz ?
Na nerwach :D 


30.  Ulubiona część biżuterii ?
Kolczyki. W liceum kupowałam je nałogowo. Teraz w sumie noszę tylko jedne więc chciałabym się pozbyć reszty. Może ktoś chętny?:D



Mam nadzieję,że wytrwaliście do końca i coś z tych moich odpowiedzi Was zaciekawiło :) Życzę Wam udanego wieczoru :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Znajdz mi tam prace i męża a jeszcze jutro mogę się przeprowadzić :D

      Usuń
  2. telefon to najważniejsza rzecz. a banany też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przepadam za sportem. Raz jedyny byłam na meczu i wynudziłam się jak mops. Banany i twarde, kwaskowate jabłka uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz 25 lat? No chyba żartujesz! myślałam, że masz tyle lat co ja!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, też mam 42 numer buta (cudny rozmiar nie do ustrzelenia :D) i 177 cm wzrostu. ;) Parę innych rzeczy też nas łączy. Miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajną masz ksywkę Melcik :), wydra chyba nie pasuję do Ciebie. Ta Pani z tramwaju chciała zabłysnąć a nawet nie zaiskrzyła, Białystok to piękne miasto ,też bym chciała tam mieszkać :).... i koleżanka tylko roczek starsza ode mnie a nawet pół :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za to ja kawę piję litrami i nie wyobrażam sobie dnia bez niej!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekolada - też mój ulubiony słodki smak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.