Make -up: Pokaż co potrafisz! Podsumowanie - mozaika i zwierze




Witajcie. Jak co poniedziałek, podsumowanie akcji Make-up: Pokaż co potrafisz. Z przykrością stwierdzam,że ostały się tylko 3 uczestniczki, dlatego podsumowanie jest z dwóch tygodni. Tym razem dziewczyny miały do zmalowania mozaikę i zwierzaka. Zapraszam do oglądania.

Ps. Dorzucam zwierzaki Karoliny i Dhwani,które się trochę spóźniły :)




Dzika Wózkowa





Sabina




Aggi En




Karolina




Dhwani



Moje prace




Dziewczyny jak zwykle się spisały i zachwyciły pomysłami. Kolejny makijaż, który je czeka to "syrenka" i na tym zakończę swoją akcję. Ruszyła akcja u Aggi En i planuję wziąć w niej udział. Zobaczymy czym nas zaskoczy :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. ja nie potrafię się zmobilizować do takich akcji, bo mój aparat nie współpracuje z makijażami : p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie okolicnzości zatrzymały 4 dni poza domem i nie zdązyłam wrzucić swojego zwierzaka, mam nadzieję, że jak doślę Ci link dzisiaj to jeszcze się załapie (robi ładne oczka) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i on http://dhwani-maquillage.blogspot.com/2014/10/makijaz-gepard-na-halloween.html zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak o zwierzaczkach mowa to i ja coś wygrzebałam :)
    http://nicenailsbykarola.blogspot.com/2014/06/lisica.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.