Tag blog




Witajcie,
To mój pierwszy tag, w którym biorę udział a nominowała mnie do niego Marlena P.






" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

A o to pytania, które zadała Marlena i moje odpowiedzi:


  1.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Blog zaczęłam prowadzić gdyż kosmetyki to moja pasja, chciałam się dzielić swoimi spostrzeżeniami na ich temat z innymi użytkownikami a także poznawać ich opinie.
  2.Twoje ulubione miejsce na Ziemi? 
Miejsce te już nie istnieje,ale była to stara wiśnia u mojego dziadka,która na wiosnę gdy kwitła wyglądała jak żywcem wyjęta z bajki Disneya. Uwielbiałam pod nią urządzać pikniki z siostrami czy czytać książki.
  3.Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Rzadko maluję paznokcie ale jak już to na czerwono.
  4.Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie dnia?
Podkład kryjący i tusz do rzęs.
  5.Ulubiony film?
Sporo ich, ale z takich "naj" to "Znachor", "Avengers", "Pachnidło", "Diabeł ubiera się u Prady"
  6.Kredka czy eyeliner?
Eyeliner
  7.Twój ulubiony podkład?
Obecnie brak
  8.Jaki jest Twój ulubiony żel pod prysznic?
Truskawka ze śmietaną Joanny
  9.Co robisz w wolnej chwili?
Czytam książkę lub przeglądam blogi
  10.Mleczko do demakijażu czy płyn micelarny?
Płyn micelarny
  11.Prawdziwy ździeracz do twarzy czy peeling enzymatyczny?
Ogólnie wole ździeracz,ale gdy teraz na mojej buzi panuje wysyp trądzikowy staram się używać peelingu enzymatycznego .

Zapraszam do zabawy:

Aggie
Kinga
Aleksandra Guzik
Ciasteczkowa
ayuna-chan
Kasiorra

Moje pytania:

1.Ulubiony kolor na ustach?
2.Kupujesz więcej kolorówki czy kosmetyków pielęgnacyjnych?
3.Co zmieniło się u ciebie po założeniu bloga?
4.Ulubiona marka kosmetyczna?
5. Psiara czy kociara?
6.Ulubione perfumy?
7.Gdyby zaproponowano ci udział w pokazie mody, u kogo byś chciała wystapić?
8. Ulubiony zapach?
9. Wieczór z ksiązką czy w kinie?
10. BB czy CC?
11. Ulubione cienie do oczu?

Udanej zabawy :)

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Uwielbiam "Diabeł ubiera się u Prady", świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, zapraszam na posta jutro ;)
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominacje :)
    świetne odpowiedzi buziaki ^^
    ayuna-chan.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak miło, że wzięłaś udział :)) ten żel truskawka ze śmietaną brzmi smakowicie aż się za nim rozejrzę :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.