RECENZJA: Yankee Candle Salted Carmel

Zapach słodkiego solonego karmelu - złoty i maślany. Palony cukier, sól morska i ciągnący się karmel waniliowy.




Moda na YC opanowuje powoli wszystkich więc czemu nie dać się ponieść tej modzie? Każdy lubi otulać się ulubionymi zapachami, które dobrze się nam kojarzą i działają na nas kojąco lub pobudzająco.
Oczywiście nie mogłam nie ulegnąć tej woskowej manii i też zakupiłam kilka małych tart. Na pierwszy ogień poszedł Salted Carmel czyli słodko-słony karmel.


Obawiałam się tego wosku bo opinie na jego temat były różne. Jedni narzekali na mdły i ciężki zapach, inni wychwalali za nutkę słodkości.
Ja mam mieszane uczucia. Z początku zapach jest nie do wytrzymania. Ciężki, mdlący aromat karmelu w kilka minut rozniósł się po całym mieszkaniu czym wywołał niechęć mojej rodziny i trzeba było wietrzyć pokoje. Dopiero po jakiś 30min-1h zapach zelżał, zrobił się mniej duszący a bardziej słodki. Ale czy to jednak był zapach karmelu który znam? Czując go ciężko mi jest wyobrazić sobie gotujący się karmel z którego mama robiła cukierki. Jak dla mnie wosk jest zbyt intensywny bym mogła się rozkoszować jego słodką nutą.

Moja ocena 3/5

Dostępność: sklep internetowy  http://goodies.pl --> http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/335-slodko-slony-salted-caramel.html oraz ul. 17 Stycznia 64,Warszawa : przejście podziemne przy Rotundzie, Warszawa.

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. nie lubię mdlących zapachów :)
    a ten wosk wygląda jak krówka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko spróbowałabym, bo uwielbiam zapach karmelu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich ciężkich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając opinie o tym wosku utwierdzam się tylko w tym, że nie jest on dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woski mam, ale kominka w dalszym ciągu nie mam. Ale jak wreszcie kupię, to mam nadzieję i mi udzieli się ta woskowa mania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.