Afronis, płyn do stosowania na skórę

Dobry wieczór:)

Przychodze dziś do Was z recenzją toniku do twarzy - Afronis, który na mojej pólce gości po raz trzeci. Jest to lek złozony, ma postać płynu do stosowania na skórę, wydawany bez recepty. Działa przeciwbakteryujnie, słabo znieczulająco i przeciwświądowo.




Poleciła mi go koleżanka jeszcze pod nazwą "Afrodyta" na moje problemy skórne. Płyn stosujemy pomocniczo w leczeniu trądziku pospolitego. Zawartość alkoholu wysusza krostki i działa bakterjobójczo. Trzeba jednak uważać bo przy dłuższym i częstym stosowaniu powoduje przesuszenie skóry, nawet tej bardzo tłustej (znajoma kosmetyczka poradziła by stosowac go raz dziennie). U mnie sprawdza się doskonale. Głęboko oczyszcza skóre i wysusza nawet podskórne krostki w ciągu kilku dni. Wystarczy zmoczyć wacik, przetrzeć twarz i z zaskoczeniem widzimi ile brudu było na niej nawet po umyciu kosmetykami do oczyszczania twarzy.

Bardzo polubiłam ten tonik i żaden inny się do niego nie umywa. Po oczyszczeniu nim twarzy czuję,że skóra jest naprawde czysta. Nie ma uczucia ściągnięcia, nie powoduje swędzenia ani pieczenia ( no chyba,że mamy rozdrapane krostki lub ranki). Zmniejsza wydzielanie sebum. Mnie nie uczulił, nie miałam po nim żadnej wysypki czy opuchnięć. Polecam go każdej z Was, jeżeli macie problemy z cerą.


Cena: 8,99zł : dostępny w aptekach bez recepty.

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. fajnie, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecę go mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo skuteczny, ale przy dłuższym stosowaniu okropnie wysusza skórę i daje efekt odwrotny do zamierzonego. Bez dobrego kremu nawilżającego do skóry trądzikowej ani rusz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.