TAG - 40 pytań kosmetycznych

Witajcie,

przeglądając blogi moją uwagę przykuł post u Glamourki89, która postanowiła wziąć udział w zabawie "40 pytań kosmetycznych". jako,że lubię takie zabawy postanowiłam i ja odpowiedzieć na te pytania. A nóż kogoś zainteresuje i przyłączy się do zabawy :)



1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Rano i wieczorem gdyż mam cerę trądzikową, która potrzebuje częstego oczyszczania z brudu i zarazków.

2. Jaki masz typ cery?  
Tłustą z tendencją do trądziku

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Nie posiadam ulubionego. Obecnie myję twarz żelem Iwostin Purritin.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak. Zarówno zdzieraków jak i enzymatycznych

5. Jaka to marka?
Przeróżne, ale najbardziej lubię Perfektę.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Różnych. Na zmianę Iwostin Purritin Rehydrin, Garnier HydraAdapt i Sothys Creme Jour Energisante

7. Czy masz piegi? 
Tak,ale z wiekiem bledną.

8. Używasz kremu pod oczy?  
Tak, oliwkowego z Ziaji

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 
Cały czas mam ;(

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Tak, i tych na receptę przepisanych od dermatologa i tych łatwo dostępnych w aptekach

11. Jakiego podkładu używasz? 
Każdego dnia innego :D

12. Co z korektorem? 
Używam za każdym razem by zakryć krosty. Obecnie w mojej kosmetyczce króluje kółeczko korektorów od Mehron

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 
Zimnej
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Uwielbiam! Jednak stosuję jedynie na wielkie wyjścia. 

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce? 
Ja zmieniam co tydzień :P

16. Jakiej maskary teraz używasz? 
Na zmianę Bourjois Twist, Rimmel Day 2 Night, Maybelline Big Eyes Volum'express
17. Sephora czy MAC? 
Ani to ani to - kosmetyki Sephory są kiepskie a Mac za drogi

18. Masz kartę pro do MAC?
Nie bo i tak nie planuje tam za zakupów.

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Pędzli, gąbeczek lub palcy.

20. Używasz bazy pod cienie? 
Tak, z ArtDeco

21. Używasz bazy pod makijaż? 
Tak,z Revlon

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Zimne brązy, beże i fiolety

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Eyeliner

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką? 
Siebie nigdy :P

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Używam w połączeniu z duraline Inglota do uzyskania płynnego eyelinera

26. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Nie

27. Ulubiona szminka? 
Moja Chanel, której żal mi używać :P

28. Ulubiony błyszczyk? 
Nie mam.

29. Ulubiony róż? 
Róże Inglota lub Kryolan

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Tak, zdarza się.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Oczywiście.

 32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Może kiedyś jeszcze w gimnazjum. 

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Jestem po szkole wizażu, a obecnie uczęszczam na charakteryzację i stylizację, chociaż marzą mi się kursy u którejś znanej wizażystki blogierki :)

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Jak mam 5 min do wyjścia to czasem nierówno rozprowadzę podkład.
  
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Źle dobrany makijaż do kształtu oczu, źle roztarte cienie, zły odcień podkładu i jego złe roztarcie (nie cierpię gdy panie rozcierają podkład do linii żuchwy, wyglądają wtedy jakby miały maski, brr)

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
Bardzo lubię, ale obecnie rzadziej sobie na nie pozwalam.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Marta Parciak czyli Zmalowana :P  Dla mnie jest gwiazda ;)

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Zważywszy na obecny stan mojej cery byłby to podkład kryjący

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Tak.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu? 
Oj niee....


Uf, to tyle. Może któraś z Was skusi się na zabawę i może podeśle nowe :)

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. 34 - mam podobnie, zazwyczaj nie zdążę rozetrzeć na linii żuchwy i poprawiam po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi:) Co do zbrodni makijażowych to się zgadzam (chociaż jak sie spiesze lub zaśpię to czasem jeszcze co nieco poprawiam w windzie:P)
    Ja już odpowiedziałam na ten tag:) http://dziewuszkowo.blogspot.com/2013/11/40-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.