Flodomax, krem na odparzenia i problemy skórne dla dzieci i dorosłych



Opis producenta: Wyjątkowo łagodny i skuteczny krem stworzony dla ochrony szczególnie delikatnej skóry dziecka, narażonej na otarcia zaczerwienienia spowodowane używaniem pieluszek. Krem działa łagodząco na skórę i tworzy barierę ochronną przed działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. mocz, mogący powodować podrażnienia. Krem może być stosowany do łagodzenia skutków odparzeń i odmrożeń pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień i zaczerwień oraz skóry trądzikowej w celu zachowania jej dobrej kondycji i ochrony. Zawarty w kremie tlenek cynku posiada właściwości antybakteryjne i ściągające, odżywczy olej ze słodkich migdałów, dzięki zawartości cennych kwasów omega-6 i -9, wygładza i przywraca skórze równowagę lipidową. Pantenol przyspiesza jej regenerację, a lanolina działa zmiękczająco i wygładzająco. 

Skład: Aqua, Petrolatum, ozokerite, Hydrogenated Castor Oil, Glyceryl Isostearate, Polyglyceryl-3 Oleate, Zinc Oxide, paraffinum Liquidum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Cera Alba, lanolin, Stearyl/PPG-3 Myristyl Ether Dimer Dilinoleate, magnesium Sulfate, panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Lavandula Angustifolia Oil, Linalool.




Zalety Flodomax  zaczerpnięte z wizaz.pl

☻ gęsta, kremowa  konsystencja dzięki,której:
     * łatwo wydobyć krem ze słoiczka 
     *dobrze rozsmarowuje się na skórze
     *łatwo go zmyć
☻ma przyjemny zapach
☻nie zawiera parabenów,sztucznych substancji zapachowych i alkoholu benzylowego
☻nie podrażnia i nie uczula
☻matuje i nawilża skórę
☻niska cena
☻duża pojemność 
☻szerokie zastosowanie dla osób w każdym wieku
     *łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia w strefie okołopieluszkowej
     *idealny dla cery trądzikowej,wysusza wypryski
     *łagodzi odparzenia i odmrożenia
     *stosowany w leczeniu odleżyn
     *leczy wszelkie zmiany skórne,uczulenia
☻zawiera:
   "tlenek cynku, który przyspiesza gojenie
   "kwasy omega -6 i -9, które hamują reakcje alergiczne i likwidują stany zapalne 
   "pantenol wspomagający regenerację
  "glicerynę,która intensywnie nawilża skórę
  "lanolinę wygładzającą naskórek
  "olejek lawendowy działający antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo.




Efekty i wrażenia: Do tej pory z rodziny kremów na odparzenia dla dzieci znany był mi jedynie Sudocrem, którego używałam pracując jako opiekunka.  O Flodomax dowiedziałam się z blogów.  Dziewczyny chwaliły jego skuteczność i szerokie zastosowanie, więc gdy nadarzyła się okazja od razu go kupiłam. Traf chciał,że w tym samym czasie nabawiłam się odparzeń w miejscu intymnym testując nowe podpaski. Nie wierzyłam, że zwykły krem może coś pomóc - a jednak! Zaczerwienienie i odparzenia zniknęły już po pierwszym zastosowaniu. Po głębszej analizie doczytałam się,że Flodomax pomaga także w leczeniu trądziku. Trochę mnie to zdziwiło. Taki gęsty krem i nie zatyka porów? Zaryzykowałam i  w tym przypadku mnie zadziwił.  Wysusza pryszcze, łagodzi stany zapalne i zaczerwienienia, nawet zwęża pory, a przy tym nawilża, nie uczula i nie zapycha.   
Jestem pod wrażeniem kremu Flodomax. Produkt,który uważałam jedynie za niezbędnik przy dziecięcej higieny okazał się lekiem na moje zło. Oczywiście stał się moim niezbędnikiem w leczeniu mojej buźki a także przy innych dolegliwościach.  

Cena: ok. 10zł / 55g; 13zł / 110g


Miałyście już w rączkach to cudo? Jak się sprawdziło u Was? 

Pozdrawiam


Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Zamierzam go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba powinnam się przyjrzeć bliżej temu cudu !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem, ale za czasów kiedy nazywał się jeszcze Sudomax.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie miałam tylko Sudocrem. w razie potrzeby kupię i wypróbuję ten

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kremów dla dzieci tego typu znam tylko Sudocrem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.