RECENZJA: VIANEK, ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY


Dziś mecz Polska-Irlandia Północna. Kto z Was będzie kibicował naszym? Ja nie jestem miłośniczką piłki nożnej ani wielbicielką polskiej reprezentacji ale planuję obejrzeć to spotkanie.

Jednak nie o futbolu i nie o polskiej piłce będzie ten post chociaż z Polską związany, albowiem chcę Wam dziś opowiedzieć o produkcie polskiej marki, która za pewne już znacie. Mowa o marce Vianek i ich odżywczej maseczce-peelingu do twarzy.






Producentem marki Vianek jest marka Sylveco, więc jeżeli lubicie jedną polubicie i drugą. Marka Vianek dedykowana jest kobietom w każdym wieku o zróżnicowanych potrzebach pielęgnacyjnych, a jednocześnie wymagających.
Produkty marki  to  kosmetyki naturalne, zawierające ekstrakty polskich kwiatów i ziół, pochodzących z upraw ekologicznych. 



Maseczka-peeling znajduje się w tubce z miękkiego tworzywa o pojemności 75ml.  Szata graficzna produktu jest bardzo kolorowa a przy tym schludna i czytelna. Mamy motyw kwiatowy, który nawiązuje do naturalnych składników kosmetyków marki, a kolory dobrane są odpowiednio do serii - w tym przypadku odżywczej.

Konsystencja produktu jest bardzo ciekawa, gdyż nie jest to typowa, kremowa maseczka ani zwykły peeling, którego drobinki osadzono w żelu dla lepszego rozprowadzania na skórze. Tutaj mamy do czynienia z drobno zmielonymi nasionami siemienia lnianego zawieszonymi w olejno-masłowej zawiesinie, w której skład wchodzą olej sojowyolej z pestek moreliolej rokitnikowy,masło kakaowemasło sheamasło avocado oraz miód.



Skład: Glycine Soja Oil, Linum Usitatissimum Seed Extract, Glyceryl Stearate, Mel Extraxt, Prunus Armeniaca, Kernel Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Persea Gratissima Butter, Butyrospermum Parkii Butter, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.


Kosmetyku jak sama nazwa sugeruje można używać na dwa sposoby - jako peeling lub jako maseczki, chociaż producent proponuje by najpierw zrobić masaż twarzy a potem pozostawić kosmetyk na 5-10 minut w formie maski i zmyć ciepłą wodą.

Peeling mimo sporych drobinek jest niezwykle delikatny. Szczerze mówiąc dla mnie nawet za delikatny bo lubię mocne ścieraczki do twarzy mimo,że przy cerze trądzikowej powinno się uważać na takie produkty, gdyż podczas tarcia łatwo naruszyć ropne wykwity i przenieść bakterię na resztę twarzy. 

Jednak zawsze można nakładać produkt w formie maseczki. Działa ona odżywczo, pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku. Poprawia koloryt cery, uelastycznia ją i doskonale nawilża. 

W formie peelingu używam rano by przygotować cerę na przyjęcie kremu i podkładu a wieczorami nakładam w formie maseczki by zregenerować skórę i odżywić ją po ciężkim dniu.

PODSUMOWUJĄC: Lekki ziołowy zapach umila każdą aplikację produktu a naturalny skład zapewnia cudowne doznania i widoczne efekty. Serdecznie polecam :)


Pozdrawiam





Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Jak słabo ściera, to może mu się przyjrzę, bo przy naczynkowej cerze nie używam mocnych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie jest on ostrym peelingiem, ale to zależy od upodobań i wrażliwości cery.

      Usuń
  2. Ja jednak wolę, kiedy drobinki mocniej ścierają chociaż dla samej postaci maseczki mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba spróbować na własnej skórze. Plusem tego produktu jest fakt,że to nie tylko peeling ale też maseczka, więc jeżeli komuś nie podpasuje jako peeling można używać go jako maseczki :)

      Usuń
  3. Ciekawy kosmetyk, warty mojej uwagi, bo nie lubię mocnych peelingów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie miałam okazji kibicować, bo poszłam robić paznokcie znajomej...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że ten kosmetyk jest wielofunkcyjny, myślę, że takie ścieranie by mi wystarczyło. lubię produkty Vianek, ale z tej serii akurat jeszcze niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go! Ale ty przecież o tym wiesz :P Użyję jak skończą mi się pestki z porzeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go ale póki co nie próbuję, przy mojej suchej skórze drobinki nie są wskazane, jednak w formie maseczki widzę ją u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Informacje te są bardzo przydatne i pomocne dla nas, Dziękuję bardzo, powodzenia :)

    Obat Miom

    Obat Gerd

    Obat Penyubur Kandungan

    Obat Jantung Bocor

    Obat Leukimia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.