Akcja "Make-up: pokaż co potrafisz!"

Witajcie.

Jakiś czas temu pytałam Was, czy chciałybyście wziąć udział w akcji makijażowej, którą nazwałam "Make-up: pokaż co potrafisz". Pomysł się spodobał, także wcielam go w życie i zapraszam do wspólnego malowania,

Zasady są proste:
- co tydzień będzie nowe zadanie, zaczniemy od tych łatwiejszych
- udział w każdym tygodniu oczywiście nie jest obowiązkowy
- nie musisz mieć bloga by wziąć udział w akcji.
- osoby nie posiadające bloga mogą przesyłać zdjęcia na meila : arlenap89@gmail.com 
- chamskie komentarze będą usuwane
- prace zgłaszać możecie do niedzieli do północy, w poniedziałki będzie podsumowanie i kolejny temat


Tematy będą różne, może nie zawsze proste ale na pewno ciekawe i będziecie mieć przy nich dużo zabawy ;) Postaram się zorganizować drobne upominki dla najaktywniejszych. Tematy, które wybrałam miałam na zajęciach z wizażu więc są w 100% wykonalne ;p.
Tematy poszczególnych tygodni:

  • makijaż z wybiegu 
  • dziewczyna z komiksu (pop-art)
  • rajski ptak (pióra)
  • lalka
  • pierrot
  • makijaż abstrakcyjny
  • mozaika
  • zwierze
  • syrenka


Mam nadzieję,że Was nie przeraziłam tymi tematami :D Jeżeli macie jakieś uwagi lub pytania, piszczę w komentarzach pod tym postem lub na podany wyżej adres meila.  Terminzgłoszeń pierwszego makijażu mija 31 sierpnia o 00.00.

Banerek, który możecie pobrać :



Otwieram listę. Kto chętny?

Dzika Wózkowa 
Picola
Aggi En
Mariola Mazur
Kinga Stankiewicz
Bijum
Justyna Stasiak
Paulina Pieśla
Dhwani
Nicenails ByKarola
Paulina Sienia

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Ja! Nie wiem jak dam radę z dwoma wyzwaniami, ale ja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade.Ja też muszę jakoś dać radę z dwoma :P

      Usuń
  2. Oczywiście dopisuj mnie :D Będzie wesoło!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, ja!!!

    ubiegłaś mnie, bo też mam w planach kolejne wyzwanie - piszecie się? Oczywiście - przez Ciebie ;) - termin muszę przesunąć na pierwszy wolny po Waszych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz:P Ale oczywiście się piszę u ciebie :)

      Usuń
    2. kurde, ale tłumy :) super, im więcej nas, tym weselej będzie :D mam tylko nadzieję, że chociaż część z dziewczyn "zamelduje się" też u mnie :P

      tak więc dziewczyny - rezerwujcie sobie czas po tym, jak skończy się wyzwanie tutaj, lub u Dzikiej ;)

      Usuń
    3. Tez sie takich tlumow nie spodziewalam ale ciesze sie ze tyle jest chetnych ;)

      Usuń
  4. Czekam na wasze makijaże dziewczyny !! :D A tematyka powiem intrygująca ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł ! na pewno wezmę udział !;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, rany, ale wyzwanie. :D Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynamy od pierwszego września, tak? :D

      Usuń
    2. Od dzis ;) do 31 sierpnia nadsylacie prace z pierwszym tematem

      Usuń
  7. I ja również się zgłaszam! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żebym to ja umiała zrobić ładne zdjęcie makijażu :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. No Ciebie to by zabraknąć nie mogło więc zdrowiej :)

      Usuń
  10. Nie wiem czy na wszystko uda mi się coś zmalować, ale niech bedzie - dopisz mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze moze ja bym wziela udzial? nigdy nie bralam udzialu w takiej akcji to moze warto sprobowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto bo to rozwija talent i wyobraznie ;)

      Usuń
  12. ja i moje dwie lewe rece nie bardzo sie nadajemy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niestety w ogóle nie umiem się malować

    OdpowiedzUsuń
  14. moje dwie lewe ręce niestety się nie dają do takiej akcji :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłabym udział ale obawiam się ,że w połowie wyzwania mogę nie kulturalnie zniknąć ponieważ przeprowadzam się do Irlandii , i na poczatku bedzie kiepsko z internetem itp .:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Można się jeszcze zgłosić?:< Bo tematy są bardzo ciekawe i chciałabym spróbować swoich sił :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem z pierwszym linkiem ;)
    http://zmalowanalala.blogspot.com/2014/08/makijaz-z-wybiegu-czyli-odpowiedz-na.html

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.dzikawozkowa.pl/2014/08/szkoa-makijazu-smoky-eyes-i-make-up.html :) Mega trudne, ale pozytywne wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  19. To jedziemy z wybiegowym! :)
    http://picolaworld.blogspot.com/2014/08/pokaz-co-potrafisz-na-wybiegu.html

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł! u mnie z czasem dosyć krucho i żałuję , ze nie dam rady wziąć udziału w wyzwaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest! Udało mi się zdążyć z pierwszym wyzwaniem: http://zabkazpedzelkiem.blogspot.com/2014/08/hejka-wczoraj-pojawia-sie-zapowiedz.html

    OdpowiedzUsuń
  22. http://kociolek-rozmaitosci.blogspot.com/2014/08/34-make-up-pokaz-co-potrafisz-cz1_31.html

    OdpowiedzUsuń
  23. http://colorfulmadworld.blogspot.com/2014/08/make-up-trends-fallwinter-2014-2-metalic.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chętnie zacznę od drugiego tematu! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://bubijum.blogspot.com/2014/08/85-akcja-make-up-pokaz-co-potrafisz-1.html?m=1


    Co prawda pisałam na maila, ale widzę że dziewczyny tutaj wrzucają linki. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.