Projekt: Metamorfoza bloga


Jak pewnie zauważyliście popadłam w manię zmieniania szaty graficznej mojego bloga. Ciągle szukałam szablonu, który będzie pasował także do mnie. Każdą zmianę jaką widzieliście zawdzięczam Kasi z juststayclassy.pl, przed którą padam i chylę czoła za jej talent :) Oczywiście i tym razem w zmianie wyglądu szablonu palce maczała Kasia za co bardzo dziękuję.

Wreszcie mam wymarzoną szatkę, która do mnie pasuje i przemawia. Mam nadzieję,że Wam także się podoba. Jeżeli planujecie coś u siebie zmienić piszcie do Kasi. To przesympatyczna i bardzo cierpliwa ( sprawdziłam :D) osoba, z którą można się dogadać.

Dalej możecie także brać udział w ankiecie, którą stworzyłam dla Was. Wasze odpowiedzi pomogą mi w lepszym prowadzeniu bloga, tak więc zachęcam do udzielania się.

Mam także pytanie : planuję dla Was mały konkurs,w którym do wygrania będzie coś z kolorówki. Konkurs będzie plastyczno - makijażowy. Mielibyście ochotę na taki konkurs?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post

2 komentarze :

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.