Nivea Baby czyli szampon który przywrócił harmonię na mojej głowie...

Witajcie.

Pisałam Wam ostatnio o szamponie, który miał przedłużyć świeżość włosów i zmniejszyć ich przetłuszczanie. Niestety w rezultacie włosy po jego stosowaniu przetłuszczały się jeszcze bardziej a skóra głowy zaczęła mnie swędzieć niemiłosiernie.

Próbowałam w jakiś sposób załagodzić te nieprzyjemne dolegliwość,ale żaden szampon który posiadałam mi nie pomagał. Dopiero gdy byłam bliska rozpaczy przypomniałam sobie o Nivea Baby, który kupiłam do mycia pędzli. Stwierdziłam, że  jeżeli jest przeznaczony dla dzieci to mnie nie zaszkodzi.




Szampon znajduje się w przezroczystej butelce wykonanej z miękkiego tworzywa, zamykanej na zatrzask. Jest bardzo wygodna w użyciu i nie trzeba się martwić,że jeżeli dziecko chwyci je w swoje rączki to ją otworzy - zamknięcie jest bardzo solidne. W butelce mieści się 200 ml produktu o dość rzadkiej konsystencji, jest bez zapachowy i nie szczypie w oczy.

Już po pierwszym zastosowaniu poczułam cudowną ulgę gdy skóra głowy przestała swędzieć. Zauważyłam także,że włosy pozostają świeższe nawet do 3 dnia po umyciu są miękkie i puszyste.  Z każdym następnym myciem czułam że skóra na głowie jest ukojona i odświeżona. Czysta rozkosz!



Jedynym minusem szamponu jest jego wydajność. Rzadka konsystencja sprawia,że musimy nabrać sporą ilość produktu by dobrze go rozprowadzić po włosach, tym bardziej że słabo się pieni. Jednak przy małej częstotliwości mycia (co 2-3 dni) spokojnie starczy mi jeszcze na ok. 4-5 myć a jest mniej niż połowa butelki.




Stosowałyście szampon Nivea u siebie? A może właśnie szukacie czegoś co załagodzi wasze dolegliwości skórne? Dla mnie to odkrycie bo nie przypuszczałam że szampon dla dzieci tak dobrze się u mnie sprawdzi ( a ja głupia wydziwiałam cuda poszukując dobrego szamponu).

Cena: ok. 9zł
Dostępność: drogerie, większe markety


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Nie znam go ale chętnie go kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw mam zamiar wypróbować szampon babydream :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej nie znam a brzmi cudownie ;) muszę koniecznie zakupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej nie znam a brzmi cudownie ;) muszę koniecznie zakupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój M. ma problem ze swędzącą skóra głowy, kupię mu ten szampon skoro pomaga na ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwrócę na niego uwagę kupując nowy szampon Małemu Myszowi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.