LETNIE ROZDANIE 05.07 - 31.07

Witajcie.

Dawno nie było na blogu żadnego rozdania a akurat tak się składa że mam kilka kosmetyków, których sama nie używam i chętnie bym je komuś sprezentowała. Mielibyście ochotę przygarnąć trochę pielęgnacji na wakacje? No to do dzieła!







Do wygrania są trzy zestawy kosmetyków do pielęgnacji więc co za tym idzie będzie aż 3 zwycięzców i to Wy wybieracie, który zestaw chcecie otrzymać! Zasady są oczywiście takie jak zawsze:

Obowiązkowo:

1. Być obserwatorem bloga
2. Podać meila
3. Napisać odpowiedz na pytanie "Jak latem dbasz o swoje ciało?"
4. Zamieście na blogu podlinkowany baner lub udostępnić na facebooku  informacje o rozdaniu.

Na zgłoszenia czekam do 31 lipca i ani dzień dłużej. Musi być minimum 10 zgłoszeń bym mogła rozstrzygnąć rozdanie no bo jednak to aż trzy nagrody więc muszę mieć jakieś pole do wyboru.
Miło mi będzie jak przy okazji polubicie mój profil na facebook i zaobserwujecie mnie na instagramie.

A co można wygrać?


ZESTAW NR 1 - PEELING CUKROWY I MASŁO DO CIAŁA "ZMYSŁOWA WIŚNIA" OD BIELENDY



ZESTAW  NR 2 -  NAWILŻAJĄCY KREM ŁAGODZĄCY I MULTI-LIPIDOWY KREM DO TWARZY OD OILLAN



ZESTAW NR 3 - ŻEL POD PRYSZNIC "MANGO I PAPAJA' ORAZ BALSAM DO CIAŁA OD JOANNA 


Skuszeni? No to zostawiajcie zgłoszenia w komentarzach i udostępniajcie informacje o rozdaniu. Pamiętajcie,że muszą być spełnione wszystkie warunki byście mogli zawalczyć o nagrody.

Wzór zgłoszenia:

1. Obserwuję bloga jako:
2. Email:
3 Latem dbam o ciało:
4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : (link do bloga lub fb)
5. Wybieram zestaw nr...

Regulamin:
1. Organizatorem rozdania i fundatorem nagrody jestem ja (m'Arlena P.).
2. Rozdanie skierowane jest dla osób zamieszkałych na terenie Polski (lub posiadających polski adres do wysyłki).
3. Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowanie mojego bloga oraz realizacja zadania konkursowego
4. Rozdanie trwa od 5 lipca 2015 do 31 lipca 2015 do godziny 23:59. 
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 5 dni od zakończenia rozdania i poinformowany o wygranej drogą emailową.
6. Osoby, które będą obserwować blog tylko w czasie rozdania zostaną wykluczone z możliwości brania udziału w kolejnych rozdaniach.
7. .Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).



(baner do udostępnienia na blogu)



Zapraszam do zabawy i pozdrawiam

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. 1. Obserwuję bloga jako: Milena M
    2. Email: millena90m@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: Latem zawsze szczególną uwagę zwracam na zwilżanie skóry. Przez słońce i częste kąpiele moje ciało jest bardzo przesuszone. Staram się też zadbać o stopy, które praktycznie przez cały lipiec i sierpień są na widoku. Skarpetki złuszczające, peelingi i balsamy regenerujące są tutaj bardzo wskazane :)
    5. Wybieram zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję bloga jako: Beata Zając
    2. Email: betka.zajac@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: często smaruje się olejkiem do ciełam Oleje świata od Joanny i balsamem z Eveline z Arganem i Macadamia.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : http://testkosmo.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr...2

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga jako: Beauty B.
    2. Email:monika2003@vp.pl
    3 Latem dbam o ciało: Latem moja pielęgnacja skóry ciała jest dosyć intensywna, co wynika głównie z tego, że mam na to więcej czasu. Codzinnie rano wmasowuję w skórę krem nawilżający z filtrem. 2 razy w tygodniu peelinguję ciało i, a potem nakładam balsam Z Dove albo olej kokosowy, który świetnie nawilża.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję bloga jako: Ewka501
    2. Email: ewka501@op.pl
    3 Latem dbam o ciało: Podczas lata najwięcej uwagi poświęcam na nawilżenie skóry ponieważ po opalaniu i długich kąpielach w morskiej wodzie jest ona lekko wysuszona. A zależy mi na nawilżonej i miękkiej skórze.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu :http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako: rudy włos
    2. Email: kasdwaraz@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: unikam nadmiernego opalania i dużo wcieram balsamów i oliwek, żeby nie przesuszyć skóry
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : rudywlos.blogspot.com
    5. Wybieram zestaw nr...1

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    2. Email: sabinkaemm@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: przede wszystkim staram zadbać się o polepszenie kondycji skóry dzięki właściwemu odżywianiu, odpowiedniej aktywności fizycznej, ochronie przeciwsłonecznej a także odpowiednie nawodnienie jest ważne! Stosuję kremy z filtrem, różne kremy nawilżające, staram się pić duuużo wody .
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : http://sabinka-inspiracje.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr... 3

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    2. Email:rybkazg2@wp.pl
    3 Latem dbam o ciało:Używam kremów z filtrem,noszę przewiewne ubrania dzięki czemu moje ciało się tak nie poci i regularnie robię piling stóp by wyglądały w sandałach zawsze zadbane.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu :https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/862377123848469?pnref=story
    5. Wybieram zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako: Sylwia
    2. Email: sylwus9870@interia.pl
    3 Latem dbam o ciało: Przede wszystkim stawiam na nawilżenie. Wiadomo, że słońce wysusza naszą skórę, staje się ona odwodniona, dlatego spora dawka nawilżenia jest niezbędna. Dbając również używam kremów z wysokim filtrem które są niezastąpione w letnej pielęgnacji.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : baner; http://opielegnacjiwlosow.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr. 2

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję bloga jako: Żaneta Serocka
    2. Email: cytruska87@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało złuszczając i nawilżając je. Mam suchą skórę więc intensywniej muszę o nią dbać. Nie opalam się na słońcu za to sięgam po sprawdzone samoopalacze, które dają efekt złocisto- brązowej opalenizny, do złudzenia przypominają naturalną.
    4. informację o rozdaniu : baner na dole bloga http://www.babskikacik.pl/
    5. Wybieram zestaw nr 2
    6. Lubię na fb jako Żaneta Serocka

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako: Edyta H.
    2. Email: edytka249@poczta.onet.pl
    3 Latem dbam o ciało: jak na kobiece ciało przystało. W razie, gdyby słoneczko za mocno przygrzało, moje ciało długo by chorowało. Pielęgnowanie standardowe to dużo za mało, żeby wszystko pięknie funkcjonowało. Zapobieganie przesuszeniu od wewnątrz zawsze pomagało, dlatego piciu dużej ilości wody stawiam czoła śmiało. Oczywiście wszelkie specyfiki z filtrem ciało me będzie przyjmowało, jak tylko słońce zza chmur będzie wyzierało.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : allthesnuff.blogspot.com
    5. Wybieram zestaw nr... 2

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga jako: Karolina eM
    2. Email: karolaem75@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: Latem najważniejsze dla mnie jest nawilżanie ciała, pponieważ w tym okresie moja skóra jest zawsze przesuszona. Dlatego niezbędne w mojej pielęgnacji są różne balsamy, masła, kremy, które świetnie nawilżają, ale też pięknie pachną <3
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : http://kosmetykikarolinyx.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr... 2

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję bloga jako: Darin
    2. Email: kraina-testow@wp.pl
    3 Latem dbam o ciało z jeszcze większą starannością, gdyż więcej ciała widać, bo ubrania skąpe się robią ;) Balsam, mleczko, olejek... nie ważne tak naprawdę co, ważne by szybko się wchłaniało i pozostawiało skórę idealnie nawilżoną. A gdy przy okazji jeszcze będzie ją ujędrniać to już bajka! Kosmetyk mocno nawilżający to mój numer jeden w pielęgnacji ciała latem.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : (link do bloga lub fb)
    5. Wybieram zestaw nr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. c.d. bo się rozpędziłam :D


      4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu :http://kraina-testow.blogspot.com/
      5. Wybieram zestaw nr 1

      Usuń
  13. 1. Obserwuję bloga jako: Beauty Essence
    2. E-mail: beautyessence0@gmail.com
    3. Skóra latem narażona jest na promienie słoneczne, które ją wysuszają. Przede wszystkim wieczorem stosuję mleczny żel pod prysznic, a 2 razy w tygodniu owocowy peeling. Naprzemienne prysznice pomagają mi ujędrnić skórę, dzięki czemu nie mam problemu z pokazywaniem się na plaży w stroju kąpielowym. ;-) Po kąpieli od razu smaruję całe ciało balsamem. Odpowiednie nawilżenie to podstawa!
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu: www.essenceofcharm.blogspot.com
    5. Wybieram zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako: GabissXv
    2. Email: gabi18XD76@wp.pl
    3 Latem dbam o ciało: Przede wszystkim w upalne dni na skórę nakładam krem do opalania. Wieczorami zawsze używam swojego ulubionego kremu kokosowego z Isany :) W lato najważniejsze jest nawilżenie skóry :) Pod prysznicem stosuję mleczko do ciała z Dove ;)
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : w zakładce konkursy: gabissxv.blogspot.com
    5. Wybieram zestaw nr 1.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję bloga jako: Justyna Wiśniewska
    2. Email: wisniewskajus@wp.pl
    3 Latem dbam o ciało: po pierwsze czeste peelingi, ktore u mnie nawet moga byc codziennie ( taka sklonnosc:P) bardziej dbam o stopy, w koncu teraz mooge ubrac mega niewygodne buty i ej pokazac wiec czas na ich luksus no i nie zapomnijmy o wiekszym nawilzeniu włosów - moje farbowane i tak sa w sredniej kondycji a woda z jeziora jeszcze je bardziej podraznia wiec intensywne maski sa wskazane ;)
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : http://drobiazgowarupieciarnia.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr...1

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję bloga jako: Candymona Blogspot
    2. Email: candymona@wp.pl
    3 Latem dbam o ciało: Nie mam na to żadnych specjalnych sposobów, stosuję peelingi i czasem kremy ale przede wszystkim piję dużo wody :)
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : http://candymona.blogspot.com/p/banery-konkursowe.html
    5. Wybieram zestaw nr...3

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    2. Email: swiaturody159@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: Najbardziej zwracam uwagę na nawilżenie swojego ciała. Stosuję różnorodne peelingi, a także olejki do ciała. Codziennościa natomiast staje się używanie masełka , badz balsamu do ciała. W końcu nasza skóra najlepiej wyglada, gdy jest w pełni nawilżona. Do tego dochodza kremy z wysokim filtrem SPF :)
    4.Udostępniłem/am informację o rozdaniu: http://swiaturody159.blogspot.com
    5. Wybieram zestaw nr 3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako Natalia
    2. Email: nataryfi2014@wp.pl
    3. Latem dbam o ciało: Latem zawsze uwielbiam wziąć prysznic w letniej wodzie przy użyciu ożeźwiających żeli pod prysznic, a po kąpieli smaruję się balsamem z aloesem. Ten balsam fajnie chłodzi, a przede wszystkim nawilża skórę.
    4. Udostępniłam informacje o rozdaniu: http://swiatzpunktuwidzenianatalii.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję bloga jako:Truskawkowy Świat
    2. Email:panterka241@gmai.com
    3 Latem dbam o ciało:Latem pomimo,iż nie lubię wody to staram się pić jej codziennie po 2 litry.Unikam intensywnego słońca,ale gdy już wychodzę to nakładam krem z filtrem i zakładam okulary przeciwsłoneczne.Mam bardzo suchą skórę,dlatego też używam dużo kremów nawilżających,aby moja skóra nie była przesuszona.Uwielbiam robić sobie peelingi,zazwyczaj jest to kawowy,który mnie orzeźwia i od razu czuję się lepiej.Stosuje też balsamy regenerujące.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : (link do bloga lub fb)http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr...2

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję bloga jako:Truskawkowy Świat
    2. Email:panterka241@gmai.com
    3 Latem dbam o ciało:Latem pomimo,iż nie lubię wody to staram się pić jej codziennie po 2 litry.Unikam intensywnego słońca,ale gdy już wychodzę to nakładam krem z filtrem i zakładam okulary przeciwsłoneczne.Mam bardzo suchą skórę,dlatego też używam dużo kremów nawilżających,aby moja skóra nie była przesuszona.Uwielbiam robić sobie peelingi,zazwyczaj jest to kawowy,który mnie orzeźwia i od razu czuję się lepiej.Stosuje też balsamy regenerujące.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : (link do bloga lub fb)http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr...2

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję bloga jako: Essalii
    2. Email: letyourhairdown00@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: Po prysznicu nakładam na całe ciało oliwkę w żelu lub masło do ciała, co tydzień robię również peeling, poza tym pielęgnacja nie różni się od tej w innych porach roku.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : https://www.facebook.com/profile.php?id=100007658775193
    5. Wybieram zestaw nr...3

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję bloga jako: zaczarowanaa
    2. Email: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    3 Latem dbam o ciało: Przede wszystkim peelingując je i dobrze nawilżając. Staram sie czesto używać balsamów, czy maseł do ciała :) Nie zapominam też o włosach - często nakładam olej, bo w lecie zazwyczaj mam więcej czasu na złożoną pielęgnacje.
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu : baner www.me-and-my-passions.blogspot.com
    5. Wybieram zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję bloga jako: kwiatowa isaura
    2. E-mail: zochazocha64@wp.pl
    3.
    „Nawilżyć bo jest wysuszona
    Ciągle po upale odwodniona”
    NAWILŻANIE – skóra w lecie wydaje się odwodniona, smaruję więc obficie kremami, jaki tam się nawinie pod rękę ;)
    „Całkowita regeneracja
    Jak u Matrixa reaktywacja”
    REGENERACJA – funduję sobie peeling raz na tydzień, walczę z podrażnieniami i przebarwieniami, które słońce mi zostawia jako „prezencik”
    „Przedłużam opaleniznę, bo nie chcę jej żegnać
    Bladość skóry trzeba przegnać!”
    OPIEKA NAD OPALENIZNĄ – to akurat miły prezent od Słońca ;) Opaleniznę utrwalam balsamami, które choć na chwilę dłużej pozwalają cieszyć się brązowym kolorem.
    „Peeling zafundować też by się przydało
    Co by się lepiej makijaż nakładało”
    PEELING – niech złuszczy naskórek, nada jej „nowe życie”!
    A może na tydzień odpocznę od makijażu nawet lekkiego?
    Choć przez ten czas nie wyjdę z pokoju swojego…
    W lecie funduję sobie taki detoks dla skóry, czyli przez tydzień nie maluję się, a stawiam stuprocentowo na pielęgnację.
    „Maseczkę na twarz nakładam
    I chipsy w tym czasie podjadam”
    MASECZKA, MASŁO DO CIAŁA(smakowita aż chce się je zjeść!) Staram się w takie kosmetyki inwestować, nowości próbować.

    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu: https://www.facebook.com/zofia.alicja64/posts/1657190931167860
    5. Wybieram zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję bloga jako: KaTT
    2. Email: Katarzyna_Plotczyk@wp.pl
    3. Dla mnie lato = filtry. Nie wyobrażam sobie wychodzić na ostre słońce bez zabezpieczenia, szczególnie, że jestem piegusowym bladziochem i łatwo u mnie o poparzenia. Dziewczyny, dbajcie o to latem!! Naprawdę wasza skóra za kilka lat odwdzięczy Wam się.. bo niestety z tego co widzę wiele osób zaniedbuje swoją skórę latem i w ogóle jej nie chroni :( Dodatkowo jeszcze dużo nawilżam skórę.. chyba nawet więcej niż zimą, pewnie dlatego, że częściej odkrywam swoje ciało i chcę żeby zawsze wyglądało jak najlepiej :)
    4. Udostępniłem/am informację o rozdaniu :http://pannakatt.blogspot.com/
    5. Wybieram zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako dobiezka
    2. dobiezka@o2.pl
    3. Napisać odpowiedz na pytanie "Jak latem dbasz o swoje ciało?"

    Moje ciało kocha peelingi! Skóra po takich zabiegach jest delikatna, gładka i nawilżona. Moim ulubieńcem jest peeling kawowy z cynamonem i oliwą. Taki peeling pomaga w pozbyciu się pomarańćzowej skórki, ale ja na szczęście nie mam takiego problemu, ponieważ regularnie uprawiam sporty: biegam, pływam, chodzę na jogę. Latem, gdy mam więcej czasu, nawet intensyfikuję aktywność! Wszystko dla mojego ciała! Kocham trening na taśmach TRX - moje ciało jest mi wdzięczne za tą przyjemną katorgę! O ile katorga może być przyjemna :) :). Jest smukłe, jędrne i delikatnie umięśnione.
    Jednak dieta jest kluczowa - bez niej nawet najlepiej wypielęgnowane ciało nie będą wyglądało zdrowo! Dlatego jem dużo sezonowych owoców i blenduję pyszne koktajle!

    4. https://www.facebook.com/martajotdobieqa/posts/402581349933876
    5. Wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.