GlossyBox listopad '13

Witajcie.
Dziś kurier zawitał do mnie z najnowszym GLOSSYBOX, oczywiście jak byłam w pracy, ale na szczęście odebrał brat więc nie było żadnych nieporozumień z firmą kurierską (nie polubiłam się z siódemką).

Byłam bardzo ciekawa zawartości bo GB obiecało tym razem aż cztery pełne produkty. Gdy zdjęłam wieczko buzia mi się uśmiechnęła. GB tym razem się postarało i jeżeli chodzi o mnie to wszystkie produkty przypały mi do gustu.


Pełne produkty

BALANCE ME - nawilżający balsam do ust. Cena 60zł/10ml ( nie wiem czemu ale ja mam widoczny ubytek w tubce)
EMITE MAKE UP- rozświetlający cień do oczu. Cena 80zzł/3,5g
SCHWARZKOPF PROFESSIONAL- szampon do włosów farbowanych. Cena 62zł/250ml
TOŁPA- koncentrat modelująco -wyszczuplający. Cena 49,99zł/200ml

Próbki

VICHY- Idealia rozświetlający krem wygładzający.Cena za pełny produkt 105zł/ 50ml
VICHY- Idealia Life Serum. Cena za pełny produkt 149zł/ 30ml
KATY PERRY- Killer Queen (prezent). Cena za pełny produkt 101,99zł/ 30ml

Oczywiście próbka kremu Vichy poleciała do mamy jak tylko ją wyhaczyła a reszta czeka na pierwsze testy;)

Coś Was zainteresowała? Pytajcie, chętnie odpowiem:)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Całkiem fajny ten GB, aż niemożliwe :D Najbardziej zazdroszczę Tołpy ;P Ależ jestem ciekawa co będzie w tym miesiącu w Shinyboxie ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie, ciekwe czy wszystkie produkty okażą się dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.