RECENZJA: Yankee Candel Pink Dragon Fruit




Pitaja, pitaya czy inaczej smoczy owoc. Czasem zwana też truskawkową gruszką zakwita tylko w nocy. W dzień natomiast – kusi aromatem oryginalnych, żywo różowych owoców.  Esencja wprost z serca smoczego owocu trafiła następnie do wnętrza wosku – aromatycznego, słodkiego, egzotycznego Pink Dragon Fruit.

Przyznam,że nigdy nie słyszałam o tym owocu więc przejrzałam internet w poszukiwaniu tego egzotycznego okazu i okazało się, że można go śmiało kupić w Polsce. Dojrzały owoc miękkością przypomina gruszkę, w smaku jednak jest mdławy, lekko słodki lekko zbliżony do truskawki. Idealnie nadaje się jako schłodzony sok w upalne dni, czy dekoracja ciast.


Dziś w moim kominku pali się właśnie Pink Dragon Fruit i przyznam,że trudno było mi zdefiniować wpierw czym pachnie. Aromat z początku trochę duszący i mdły z czasem zrobił się delikatnie słodki i dało się w nim wyczuć nutkę truskawki - tak stwierdził mój Luby.




Zapach jest przyjemny. Przywodzi na myśl coś egzotycznego, soczystego i słodkiego. Najlepiej upajać się w letnie dni z schłodzonym sokiem w ręku niż jesienne deszczowe wieczory.
Jeżeli jeszcze nie jedliście  pitaji  to możecie najpierw skosztować go w Frugo lub jako kisiel Gellwe Frugo :)


Macie ten zapach? Jak Wam się podoba? Może ktoś z Was skosztował już pitaji, w takim razie czekam na opinię :)



Moja ocena: 4+/5

Dostępność: sklep internetowy  http://goodies.pl --> http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/110-smoczy-owoc-pink-dragon-fruit.htmlloraz ul. 17 Stycznia 64,Warszawa : przejście podziemne przy Rotundzie, Warszawa.

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. A ja jeszcze nie mam swoich wosków ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy kuszą tymi woskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pić to Frugo, a wosku jeszcze nigdzie nie widziałam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. smoczy owoc widnieje na mojej liście wosków do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.