Make -up: Pokaż co potrafisz! Podsumowanie: Rajski Ptak




Witajcie. Dziś kolejne podsumowanie akcji "Make-up: pokaż co potrafisz". W tym tygodniu dziewczyny zmagały się z ciekawym, acz zapewne pracochłonnym tematem - rajskim ptakiem.



Sabina Bryła


Zachwycił mnie makijaż Sabinki. Jest pięknie wykonany, kolorowy no i te sztuczne rzęsy... Cudeńko!



Dzika Wózkowa


Dzika zainspirowała się pięknym kwiatem Strelicja, który przez niektórych określany jest mianem rajskiego ptaka. Świetna inspiracja tak samo jak wykonanie.



Paulina Pieśla


Paulina i jej piękny makijaż <3 Doprawdy nie wiem co napisać bo nie ma słów by określić pomysłowość i wykonanie Paulinki.




Mariola Mazur


Mariola wybrała lżejszą wersję makijażu inspirując się kolczykami z piór. Pięknie, stylowo i kobieco.


Aggi En



Aggi zmalowała piękne pawie pióro. Szkoda troszkę że zdjęcie takie jasne bo kradnie nasycenie kolorkom.



Bijum


Bijum zaskakuje pomysłowością. Piękny makijaż jak i jego autorka. 


Karolina


Nie mogę się napatrzyć na makijaż Karoliny. Jest śliczny! Pięknie by wyglądał w pełnej stylizacji.



Mój rajski ptak



Widzę,że dla dziewczyn nie ma rzeczy niemożliwych. Sprostają kazdemu zadaniu. Zobaczymy jak poradzą sobie z lalką :)


Pozdrawiam



Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. świetnie wyszly dziewczynom te makijaze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowo:D a to lubie najbardziej w makijażu, zero ograniczeń. Powiedz mi kochana, ta lalka to o cos konkretnie chodzi? Nie wiem makijaż a'la Barbie czy faktycznie lalka, czy interpretacja dowolna?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej myślalam o takiej przerysowanej lalce typu :http://3.bp.blogspot.com/-DOKvCxX1Bpg/UJ6PPJQqVUI/AAAAAAAAAZY/FriyfYbugCc/s400/1.jpg ale może być też szalona charakteryzacja

      Usuń
  3. W gwoli ścisłości, mój makijaż spoczął na mojej siostrze. ;) Cieszę się ze mimo trudności zdjęcie dotarło.

    Dech w piersiach zaparl mi makijaż Pauliny i Karoliny oraz Twój! Pióra wyglądają jak prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina zaszaląła ! :D piękne makijaże ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałyście dziewczyny! Fantastyczne prace! Mega mega wrażenie! Moim zdaniem królową tego tygodnia została Paulina a księżniczką Karolina , ale wszystkie "udźwignęłyście" temat! Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi,że zostałam księżniczką :D Dziewczyny świetne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znow się nie załapałam :) makijaż Karoliny najpiękniejszy! A ja planowałam tak jak ty zrobić piórka zamiast brwi, bardzo fajnie to wygląda :) Oj lalkę muszę się postarać zrobić, bo od dawna chodzi za mnę ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za miłe słowa;* Każda z nas się postarała i ten tydzień był MEGA kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne, kreatywne prace, ciekawe makijaże

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod tym linkiem znajdziesz coś,co miało być lalką ale nie do końca nią zostało :p
    http://nicenailsbykarola.blogspot.com/2014/09/make-uppokaz-co-potrafisz-lalka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. http://dhwani-maquillage.blogspot.com/2014/09/lalka-i-makijaz-no-makeup.html wysyłam moją lalkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.