Mix makijaży

Witajcie, Przychodzę dziś do Was z kilkoma makijażami,które stworzyłam w ostatnim czasie. Postanowiłam poćwiczyć rękę bo tak na prawdę maluję tyle co na zajęciach. Trochę przymało dla kogoś kto z makijażem planuje przyszłość..
Tak więc tak.. o to moje wypociny. Niestety opadająca powieka jaką mnie obdarzono sprawia niemałe problemy przy próbie ładnego umalowania ocząt. Mam nadzieje jednak,że nie wypadłam bardzo źle ;)

Jak Wam się podoba?





 






Pozdrawiam cieplutko


Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Najbardziej podoba mi się połączenie żółtego z ciemną zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to czerń ale przy rozcieraniu wyszła jakoś tak zielona :D

      Usuń
  2. Bardzo dobrze Ci wyszło! Szczególnie podoba mi się ten z żółtym :) Jakoś tak pasuje do Twojego oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi sie dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, mi najbardziej podoba się pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do dalszej dyskusji.